Materialele disponibile pe Școala Rutieră (texte, imagini, animații 3D, videoclipuri, fișiere audio) sunt protejate de legislația privind drepturile de autor și sunt puse la dispoziția utilizatorilor pentru învățare și pregătire personală.
Distribuirea acestora către alte persoane, pentru studiu, sau partajarea în scop educațional personal sunt permise. Totuși, utilizarea acestor materiale în alte scopuri, precum publicarea pe alte platforme, reproducerea totală sau parțială, modificarea în scopul pierderii urmei operei originale, utilizarea comercială și altele asemenea, fără acordul scris al autorilor, este interzisă și atrage răspundere legală.
Pentru folosirea acestor materiale în alt scop decât cel educațional personal vă rugăm să ne contactați pentru obținerea permisiunii.
În cazul constatării unei încălcări, ne rezervăm dreptul de a lua măsuri legale pentru protejarea proprietății intelectuale (acțiuni în instanță, cereri de despăgubire și/sau alte măsuri judiciare).
Uleiul din motor asigură o lubrifiere optimă la o anumită temperatură. Dacă motorul nu atinge această temperatură, vâscozitatea uleiului este mai mare decât trebuie iar rezistența la frecare este mai mare. Așadar circulația cu termostatul instalației de răcire defect, lichidul de răcire având o temperatură de sub 60 de grade Celsius, conduce la creșterea consumului de combustibil.
Fumul de culoare neagră emis prin eșapament indică un consum exagerat de combustibil. Acesta poate fi consecința defectării injectoarelor (înfundarea orificiilor pulverizatorului), înțepenirea acului injectorului, neetanșeitatea acului injectorului, etc.
Funcționarea cu întreruperi poate fi dată de funcționarea defectuoasă a injectoarelor sau de un amestec prea bogat în carburant, arzându-se astfel mai mult carburant față de o funcționare normală. Deci funcționarea motorului cu întreruperi conduce la creșterea consumului de combustibil.
Situațiile din toate cele trei variante duc la un consum mărit de combustibil.
Răspunsul corect este: A, B și C
Lasă un comentariu