Materialele disponibile pe Școala Rutieră (texte, imagini, animații 3D, videoclipuri, fișiere audio) sunt protejate de legislația privind drepturile de autor și sunt puse la dispoziția utilizatorilor pentru învățare și pregătire personală.
Distribuirea acestora către alte persoane, pentru studiu, sau partajarea în scop educațional personal sunt permise. Totuși, utilizarea acestor materiale în alte scopuri, precum publicarea pe alte platforme, reproducerea totală sau parțială, modificarea în scopul pierderii urmei operei originale, utilizarea comercială și altele asemenea, fără acordul scris al autorilor, este interzisă și atrage răspundere legală.
Pentru folosirea acestor materiale în alt scop decât cel educațional personal vă rugăm să ne contactați pentru obținerea permisiunii.
În cazul constatării unei încălcări, ne rezervăm dreptul de a lua măsuri legale pentru protejarea proprietății intelectuale (acțiuni în instanță, cereri de despăgubire și/sau alte măsuri judiciare).
Cele mai frecvente defecțiuni ale instalației de răcire a motorului sunt slăbirea sau ruperea curelei de antrenare a ventilatorului și a pompei de apă. Instalația de răcire a motorului are rolul de a asigura o temperatură optimă a motorului (90-95 grade Celsius). Temperatura din interiorul motorului poate atinge 2000° C în momentul combustiei, prin urmare, este necesară răcirea pentru a evita dilatarea excesivă a pieselor, care ar genera blocarea (griparea) motorului.
Prizele de aer, adică acele găuri care permit ventilatorului să tragă aer, sunt destul de mari ca să nu poată fi astupate cu ușurință. Dar în cazul în care acestea s-ar înfunda/astupa în totalitate, nu ar avea un efect negativ grav dar nu determină o cauză frecventă a defectării instalației de răcire a motorului.
Ambreiajul nu este o componentă a instalației de răcire, este o componentă a mecanismului de distribuție, iar patinarea acestuia nu influențează sau afectează în vreun fel instalația de răcire a motorului.
Răspunsul corect este: A
Lasă un comentariu