Materialele disponibile pe Școala Rutieră (texte, imagini, animații 3D, videoclipuri, fișiere audio) sunt protejate de legislația privind drepturile de autor și sunt puse la dispoziția utilizatorilor pentru învățare și pregătire personală.
Distribuirea acestora către alte persoane, pentru studiu, sau partajarea în scop educațional personal sunt permise. Totuși, utilizarea acestor materiale în alte scopuri, precum publicarea pe alte platforme, reproducerea totală sau parțială, modificarea în scopul pierderii urmei operei originale, utilizarea comercială și altele asemenea, fără acordul scris al autorilor, este interzisă și atrage răspundere legală.
Pentru folosirea acestor materiale în alt scop decât cel educațional personal vă rugăm să ne contactați pentru obținerea permisiunii.
În cazul constatării unei încălcări, ne rezervăm dreptul de a lua măsuri legale pentru protejarea proprietății intelectuale (acțiuni în instanță, cereri de despăgubire și/sau alte măsuri judiciare).
Circulația frecventă cu termostatul defect și cu lichidul de răcire având o temperatură sub 60 grade Celsius, crește consumul de combustibil cu până la 90%. Temperatura lichidului de răcire care asigură performanța maximă, un consum redus de combustibil și uzura minimă a motorului este cuprinsă în intervalul 90-95 grade Celsius.
Autovehiculele pot avea sistem de climatizare ce folosește compresorul de climă pentru a încălzi habitaclul fără să se mai folosească de lichidul de răcire. În plus, o temperatură de 60 de grade Celsius este suficientă pentru încălzirea habitaclului.
Pompa de apă nu va fi afectată dacă se circulă frecvent cu termostatul defect, indiferent de temperatura lichidului de răcire.
Răspunsul corect este: A
Lasă un comentariu