Materialele disponibile pe Școala Rutieră (texte, imagini, animații 3D, videoclipuri, fișiere audio) sunt protejate de legislația privind drepturile de autor și sunt puse la dispoziția utilizatorilor pentru învățare și pregătire personală.
Distribuirea acestora către alte persoane, pentru studiu, sau partajarea în scop educațional personal sunt permise. Totuși, utilizarea acestor materiale în alte scopuri, precum publicarea pe alte platforme, reproducerea totală sau parțială, modificarea în scopul pierderii urmei operei originale, utilizarea comercială și altele asemenea, fără acordul scris al autorilor, este interzisă și atrage răspundere legală.
Pentru folosirea acestor materiale în alt scop decât cel educațional personal vă rugăm să ne contactați pentru obținerea permisiunii.
În cazul constatării unei încălcări, ne rezervăm dreptul de a lua măsuri legale pentru protejarea proprietății intelectuale (acțiuni în instanță, cereri de despăgubire și/sau alte măsuri judiciare).
Atunci când se frânează brusc, roțile se blochează înrăutățind manevrabilitatea mașinii, situație în care virajele pentru evitarea obstacolelor devin imposibile.
În ajutorul acestor situații, producătorii au dezvoltat un sistem de siguranță numit ABS (Sistem de Frânare Anti-Blocare). Acesta este un dispozitiv de evitare a derapajului necontrolat prin reducerea frânatului brutal, mai exact ne ajuta în situațiile în care ne panicăm și apăsăm cu putere sau chiar lovim pedala de frână, situație în care roțile se vor bloca. Abs-ul „simte” când pedala de frână este apăsată cu o așa putere încât roțile se vor bloca și eliberează presiunea aplicată pe sistemul de frânare astfel încât roțile să nu se blocheze niciodată. Neblocarea roților face ca acestea să aibă aderența cu partea carosabilă, aderența care face ca mașina să meargă în direcția în care doriți să virați.
Răspunsul corect este: B
Lasă un comentariu